Založ si blog

Zaslzené spomienky

Asi som sa stratila. Sedím, len tak ako každý zmätený smrteľník, na opustenom mieste a hľadám zmysel pokračovať ďalej. Všetku vinu hádzala som na seba. Preplakala som už toľko dní a nocí, že som to už ani nepočítala. Bolesť bola neznesiteľná. Pocit diery vyžratej kyselinou mala som na mieste, kde srdce pred pár dňami poskakovalo ešte šťastím.

Zavrela som oči, v ktorých by len prázdno našli ste. Nadýchla sa zhlboka. Nikdy som nenašla spojitosť, čo má zmrzlina spoločné s upokojením tela, ducha, myšlienok a hlavne diery v hrudi. Ticho, samota, vtáky, šum vetra a trávy, myšlienky a ja. Ako dvaja parťáci. Obaja zronení. Ony nemohli oponovať ani hrešiť môj smútok. Boli v tom so mnou. Smutné ale udržiavané pri živote. Ako polozvädnutá kvetinka.

Započúvala som sa do tónov prírody. Vyvolalo to vo mne spomienky a Moja hlava pustila uzdu predstavivosti. V sekunde som ich zbadala. NAjprv ich. Tie čo ma dostávali do kolien, vždy keď môj pohľad do nich zablúdil. Oči farby krásne zvláštnej. Modrá a zelená sa hrala s nimi. Obraz v hlave sa vzdaloval a tak odkryl viac. Ten úsmev, ktorý vedel vo mne prebudiť radosť z nuly na sto za nanosekundu. Bolo to zvláštne. Z mojej predstavy som cítila to blaho, ktoré sa vždy pri ňom dostavilo. Pocit že svet je gombička a problémy neexistujú. Zrazu obraz pominul. Hlas. Počula som hlas!

Stáva sa zo mňa blázon! Na líci som pocítila mokrý potôčik. Slzy. Len hlas, úsmev a jeho smaragdové oči zo spomienky ma vedeli dostať do kolien.

Dala by som všetko. Všetko len za to, aby som ho mohla vidieť. Len sekunda. Len letmý pohľad. No nedovolila som. Prečo?

Srdce, telo, hlava… Jednoducho ja.. nedokázala by som zostať len pri pohľade.

Diera v hrudi zabolela a začala plakať aj ona.

 

 

 

 

-Blázon sa musí ventilovať-

-Jednoduché myšlienky, hádzané rovno na papier-

-Nesúď ma. Uniformu rýmu nemám 🙂 –

pomoc

07.10.2018

Pred ľudmi sa otvoriť bojím, Aj pred vlastnou rodinou ticho stojím. Vnútorne myšlienky trápia moju dušu,hlavu, Pomaly prichádzam do šialenstva stavu. Dni, nocí duša narieka, Kto mi teda pomôže, kto sa k tomu pozviecha? Znamenia trápenia medzi nich-najbližších posielam, Je to jaksi zbytočne, je to zrejme pre nich hlavolam. Myšlienky strašne hlavou sa mi roja, Z oči sa mi [...]

čečenci

Čečensko a Dagestan na nože. Opitého ministra zatkli, Kadyrov poslal elitné komando

19.04.2024 09:23

Pre ministra si na hranice prišlo 14 áut. Jednotka Achmat, známa aj ako kadyrovci, sa pracovníkom dagestanského ministerstva vnútra vyhrážali sa zabitím.

ukrajina

Hrozivý scenár CIA: Ukrajina môže vojnu s Ruskom prehrať už tento rok

19.04.2024 07:50

Bill Burns tiež na príklade ilustroval, ako veľmi ukrajinským silám chýba munícia.

France Macron

Pred letnou olympiádou minister atentátov spustil jarnú ofenzívu proti teroristom

19.04.2024 07:00

Obava z možnej masakry v Paríži. Keby hrozil teroristický útok, organizátori by presunuli slávnostný ceremoniál na jedno z dvoch náhradných miest.

Milei

Ďalšia posila pre NATO: Argentína chce byť globálnym partnerom

19.04.2024 06:50

Argentína má od roku 1998 strategické vzťahy s ozbrojenými silami USA, hoci nie je plnoprávnym členom NATO.

feminy

"Žiaden zámer nemôže byť negatívny, pretože negatívna skúsenosť v prírode jednoducho neexistuje."- Hirax

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 2592x
Priemerná čítanosť článkov: 1296x

Autor blogu

Kategórie