Založ si blog

pomoc

Pred ľudmi sa otvoriť bojím,

Aj pred vlastnou rodinou ticho stojím.

Vnútorne myšlienky trápia moju dušu,hlavu,

Pomaly prichádzam do šialenstva stavu.

Dni, nocí duša narieka,

Kto mi teda pomôže, kto sa k tomu pozviecha?

Znamenia trápenia medzi nich-najbližších posielam,

Je to jaksi zbytočne, je to zrejme pre nich hlavolam.

Myšlienky strašne hlavou sa mi roja,

Z oči sa mi nekontrolovateľné zrazu slzy ronia.

Pomoc!

Prosím pomoc!

Kto mi pomôže?

Odsúdená som Asi k večnému pocitu samote.

Nádejí 1000 v osobu dávam

, A tak signál posielam.

Čakám na odozvu,

Nič sa neozýva.

Som predsalen Bermudsky trojuholník?

Vážne je tak ťažké ma pochopiť?

Plamienok dušičky hasne a hasne,

Vnútro sa rozpadá- je to strašné.

Telo padá do čiernej priepasti,

Plamienok zhasol v priestore večnosti.

Padám, padám ani neviem kam,

Zrazu zvláštny pocit v hrudi mám.

Chabý plamienok sa znova zapálil

, Pomocnú ruku mi niekto nastavil.

Jeden z milióna signál zachytil,

Jeden z milióna moje muky pochopil.

Zaslzené spomienky

13.08.2018

Asi som sa stratila. Sedím, len tak ako každý zmätený smrteľník, na opustenom mieste a hľadám zmysel pokračovať ďalej. Všetku vinu hádzala som na seba. Preplakala som už toľko dní a nocí, že som to už ani nepočítala. Bolesť bola neznesiteľná. Pocit diery vyžratej kyselinou mala som na mieste, kde srdce pred pár dňami poskakovalo ešte šťastím. Zavrela som oči, v [...]

Joe Bide, stav únie

Bidenova administratíva pripravuje odovzdanie moci bez ohľadu na výsledok volieb

30.04.2024 06:09

Administratíva prezidenta USA Joea Bidena začína pripravovať odovzdanie úradu a agendy Bieleho domu.

Robert Fico, Peter Pellegrini, Andrej Danko

Hlas získal na úkor Smeru. Voliči však vládny valec oceňujú: PS získalo nových voličov, opozícia musí zabrať

30.04.2024 06:00

Aj keď sa Progresívnemu Slovensku podarilo získať aj nových voličov, s ostatnými lídrami opozície si ich medzi sebou len prelievajú. Kým koalícii to stačí, opozícia musí vyriešiť svoju budúcnosť.

Lotyšsko, NATO

Príprava na Rusov? Lotyši majú z pivníc urobiť protiletecké kryty

30.04.2024 06:00

Na čo sa dá využiť jarné upratovanie? Na prípravu protileteckých krytov.

jeleň,

Veľká akcia poľovníkov na strednom Slovensku. Na Liptove si vyhrnuli rukávy pre dobrú vec

30.04.2024 05:00

Zábery z akcie zachytil mReportér Marián Hrnčiar.

feminy

"Žiaden zámer nemôže byť negatívny, pretože negatívna skúsenosť v prírode jednoducho neexistuje."- Hirax

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 2599x
Priemerná čítanosť článkov: 1300x

Autor blogu

Kategórie